Kapcsolat

Írj nekünk!
Szolgáltatások

+ 36 30 9 411 718

air-dia@air-dia.hu

Email

Küldj üzenetet

Mikor kereshetünk?

Adatvédelem

Nyitvatartás

H-P: 8.00 – 18.00

Ha éppen repülünk, akkor nem tudunk hívást fogadni, de mindenkit visszahívunk és minden üzenetre reagálunk.

Készenléti időszak mentési esetekben szerződött Partnereinknek:

0.00 – 24.00

Gyakran Ismételt Kérdések

A megállapodott időpontban repülésre alkalmatlan az időjárás

A repülési feladat biztonságos elvégzése minden esetben az Air-Dia Med Kft. pilótájának a feladata és felelőssége.

Tekintettel arra, hogy szerződéskötéskor a helyszín jellegéből adódó kockázatokat felmérjük és annak változatlan állapotának meghagyása mellett már csak az időjárási tényező az, ami befolyásolhatja a repülést, a pilóta dönthet úgy, hogy nem biztonságos, illetve túl kockázatos időjárási tényező vagy jelenségek miatt a repülést – adott napon – időben későbbre halasztja, de meg is tagadhatja.

Ebben az esetben az Air-Dia Med Kft. Általános Szerződési Feltételeinek 6.1.2. pontja irányadó.

Lejárt a hozzáférésem a dokumentumhoz, mit kell tennem?

Az Air-Dia Med Kft a szerződésben vállalt szerkesztett anyagok rendelkezésre bocsájtását Megrendelő részére 30 naptári napig biztosítja.

A határidő lejárta után ezeket az anyagokat 24 hónapig gondosan őrizzük és külön térítés ellenében, illetve erre vonatkozó Szolgáltatási szerződés megkötésével Megrendelő rendelkezésére bocsájtjuk.

Fizetési feltételek

Air-Dia Med Kft helyszíni felmérés és szerződéskötés után az ajánlatban szereplő bruttó végösszeg 50 %-ról számlát állít ki, melynek maradéktalan kiegyenlítése után válik a megállapodás szerinti időpont foglalássá.

Az ÁSZF értelmében a repülési feladat végrehajtását követő 5. munkanapra vállaljuk a kész anyag rendelkezésre bocsájtását Megrendelő részére.

Zárt, biztonságos és harmadik féltől elzárt, saját szervert üzemeltetünk, amihez Megrendelőnek kizárólag a saját anyagára vonatkozó hozzáférést biztosítunk.

A végszámla maradéktalan kiegyenlítése után, internetes linken, jelszóval érhető el a megrendelt szolgáltatás.

Fizetés módja

A szolgáltatás kifizetésére a következő lehetőségek állnak rendelkezésedre:
• helyszínen készpénzzel
• helyszínen bankkártyával, érintéses fizetés
• azonnali utalással
• előre utalással

Hibás teljesítés estén mi a teendőm?

Amennyiben az Air-Dia Med Kft hibájából eredő hibás teljesítés történik és a megrendelőlapon vállalt feladatok egésze nem valósul meg vagy elégedetlen vagy a kapott szolgáltatás minőségével, akkor ezt haladéktalanul jelezd nekünk az air-dia@air-dia.hu e-mail címen és maximum 24 órán belül kivizsgáljuk az esetet és tájékoztatunk a megnyugtató és megfelelő megoldásról.

Hogyan kapom meg a kész anyagot?

A megrendelés szerint elkészült anyagok rendelkezésre bocsájtására 3. féltől elzárt, saját tulajdonú szervert üzemeltetünk. Az anyagokat ide töltjük fel, ezek elérhetőségéről e-mail formában tájékoztatunk és a megfelelő jelszó megadásával hozzáférést biztosítunk.

Ki dönti el, hogy biztonságos-e a repülés?

Minden esetben az Air-Dia Med Kft pilótája dönt arról, hogy a helyszínen a biztonságos repülés megkezdhető-e.

Az időjáráson kívül számos tényező befolyásolhatja a feladat végrehajtását, melyekről szerződéskötéskor részletesen tájékoztatunk.

Kinek a feladata az engedélyek beszerzése?

A repülési feladat szabályos végrehajtásához szükséges hatósági engedélyek és repülőtér-üzemeltetők hozzájárulásának beszerzése minden esetben az Air-Dia Med Kft feladata.

A megrendelésben nem érintett személyek (szomszédok, munkatársak, rokonok, ismerősök, barátok) hozzájárulásának beszerzése a Megrendelő feladata.

Meddig áll rendelkezésemre a kész anyag?

Az átadástól számított 30 napig korlátlan számú hozzáférést biztosítunk saját, harmadik féltől elzárt szerverünkön.

Megrendelés menete

Vedd fel velünk a kapcsolatot, megbeszéljük a részleteket, ajánlatot készítünk, aláírásoddal és az ajánlati bruttó végösszeg 50 %-nak megfizetése után elkezdjük az engedélyek beszerzését, elvégezzük a felmérési feladatot, elemzünk, végszámlát állítunk ki, melynek kiegyenlítése után rendelkezésedre bocsájtjuk a kész anyagot.

Megrendelőként milyen jogaim vannak?

E tekintetben a jogi lehetőségeidről az Általános Szerződési Feltételeink részletesen tájékoztatást ad.

Fontos, hogy az esetleges vitás kérdésekben minden esetben a békés megoldásra törekszünk.

Kapcsolatfelvétel

Természetesen telefonon is készséggel állunk mindenki rendelkezésére, de amikor feladatot hajtunk végre, akkor nem tudunk hívást fogadni.

Számunkra sokkal értékesebb, ha a weboldal kapcsolatfelvételi űrlapját kitöltve kezdeményezed a kapcsolatfelvételt és az Air-Dia Med Kft részéről 12 órán belül telefonhívással megkeresünk téged.

Megrendelőként milyen kötelezettségeim vannak?

Nem vagyunk hatóság, ezért a megrendelőlapon megadott adatok valódiságáért nem tudunk felelősséget vállalni. A megrendelt szolgáltatás tekintetében a nem érintett személyekkel kapcsolatban neked kell egyeztetned és a hozzájárulásukat beszerezni.

Milyen jogaim vannak az elkészült anyaggal?

Az elkészült anyag szerkesztett anyag. A rendelkezési idő alatt korlátlanul letöltheted, időkorlát nélkül bárkivel megoszthatod, nyomtathatod, tárolhatod.

Mi a teendő, ha rossz címet adok meg?

Szerződéskötéskor minden esetben úgynevezett „posta címre” és lehetőleg helyrajzi számra
szerződünk. Nincs jogkörünk azt vizsgálni, hogy a megrendelő jogosult-e erre a címre felmérést,
fotózást vagy videó készítést megrendelni, ugyanakkor a megrendelő aláírásával felelősséget vállal az
adatok valóságtartalmáért és azért, hogy jogszerű a megrendelése. ÁSZF 5.1. pontja

A megadott adatok alapján az Eseti légtérhasználati engedélyt WGS84 koordináta-rendszer szerint
GPS koordináták alapján igényeljük meg, melynek hatósági díja van. Ez a folyamat elindulása után nem
módosítható, az addigi költségeinkre, illetve a befizetett előlegre az ÁSZF 8. pontja szerint igényt tartunk fent.

Természetesen itt is törekszünk a békés megoldásra, hiszen az eseti légteret általában 20 – 30 méter sugarú körben igényeljük.

air-dia med